Kako načrtujemo, ko zakupujemo (oglašujemo)

Imate pri svojem delu stik z medijskim načrtovanjem in zakupom oglasnega prostora? Bi želeli pridobiti, izpopolniti, poglobiti, nadgraditi ali osvežiti svoje znanje? Vabimo vas na 3-dnevni seminar KAKO NAČRTUJEMO, KO ZAKUPUJEMO.
Upravljanje z medijskim proračunom, ki praviloma predstavlja večji del komunikacijskega budgeta, je vedno zelo odgovorno delo. Pri tem večini podjetij pomagajo medijske agencije, ki na osnovi izhodišč pripravljajo medijske strategije, analize, medijske načrte in zakup medijev. Visoko strokovno agencijsko delo zahteva na strani naročnika dobrega sogovornika, ki se zaveda, da je medijska strategija del širše komunikacijske strategije, dobro pozna blagovno znamko in ciljno skupino, hkrati pa razume tudi specifiko strokovnega dela v agenciji.

Celovit proces načrtovanja in zakupa medijev ter odgovori na številna vprašanja

Kako biti dober sogovornik agenciji in medijem?
Kako pripraviti dober brief?
Kako definirati ciljno skupino?
Kaj nam omogočajo raziskave?
Kakšne so specifike medijev?
Kako razmišljajo mediji?
Kakšna medijska strategija je učinkovita?
Kako razumeti medijske načrte?
Kakšno naj bo razmerje med kakovostjo in ceno pri zakupu oglasnega prostora?
Kako ovrednotiti ponudbo?
Kako analizirati zaključene aktivnosti?
Kakšen feedback dati agenciji?
In še in še...

Program

Tema Vsebina
Uvod v medijske aktivnosti
  • Pomen medijskega načrtovanja, medijski slovar in medijska krajina
  • Opredelitev ciljev
  • Medijski brief
Analiza podatkov
  • Analiza trga (konkurence)
  • Opredelitev in analiza ciljne skupine
  • Analiza medijev in medijske potrošnje
Medijska strategija
  • Razvoj medijske strategije
  • Kreiranje medijske vsebine
Medijsko načrtovanje
  • Medijska taktika
  • Medijsko načrtovanje: Televizija
  • Medijsko načrtovanje: Spletni mediji, Mobilni mediji, Družbena omrežja
Media plan in zakup medijev
  • Pogajanja
  • Ovrednotenje medijskih ponudb in medijskega načrta
  • Optimizacija medijskih aktivnosti
  • Ponakupna analiza

Potek in izvedba

Seminar se v okviru Zavoda Učenje za življenje izvaja tri zaporedne srede v aprilu: 5., 12. in 19.4.2017 od 9:00 do 13:00 ure v modri čitalnici Študentskega Kampusa na Pivovarniški ulici 6 v Ljubljani (rdeča hiša, vidna s Celovške ceste ob Pivovarni Union).

Izkušene medijske strokovnjakinje

Seminar bomo vodile izkušene medijske strokovnjakinje, z dolgoletnimi izkušnjami dela v oglaševalskih agencijah in oglaševalskih podjetjih.

Lili Cizelj je pred 20 leti pričela z delom kot medijska načrtovalka v medijski agenciji, nato pa dolga leta vodila medijski oddelek. Z delom v marketinškem oddelku podjetja ter vodenjem blagovnih znamk, je pridobila dragocene izkušnje tudi na strani oglaševalcev.

Mirjam Zalar se je z medijskim načrtovanjem spoznala pred več kot 25 leti in kot medijska strateginja in načrtovalka v medijskih agencijah postala prava zakladnica medijskega znanja.

Tina Koren je v 10 letih postala priznana strokovnjakinja na področju strateškega svetovanja ter medijskega načrtovanja in zakupa spletnih medijev, mobilnih medijev, družbenih omrežij.

Kot medijske strateginje in načrtovalke v medijskih agencijah smo sodelovale s številnimi slovenskimi in mednarodnimi oglaševalci ter verjetno s prav vsemi slovenskimi mediji.
Dobro poznamo priložnosti in pasti medijskega sveta in verjamemo, da so uspešne medijske aktivnosti plod sistematičnega in kreativnega procesa ter pravega dialoga med oglaševalcem, agencijo in medijem.

Cena in prijave

Prijave do 10.3.2017: 460€
Redna cena: 570€
*DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.

V primeru večjega števila udeležencev, nas pokličite za ponudbo.
Dodatne informacije:  031 300 443 (Lili) ali 041 319 033  (Mirjam).

Za prijavo na program izpolnite prijavnico ali nas kontaktirajte na sola@ucenjezazivljenje.si.